zynepyldrm16 Yarın doğumum var. İkinci sezeryenım. Her ne kadar ikinci olsa da ilki gibi hatta daha çok korkuyorum . Stres kaygı hepsi bir arada . Arkada evladını bırakmak çok zor . Sizden bol bol dua istiyorum 🙏
Arven-Doruk zynepyldrm16 benimde yarin dogumum var ilk bebegim ve normal dogum ile baslayacak. Allahim ikimize de yardimci olacak insallah. Bebeklerimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.