rumeysa_1c merhaba kac haftalik gebesin ben 13 haftalik oldum.gebeliğin basindan beri asiri agrim var elime topak bezeler de geliyor.bende korktum arkadasima falan sordum süt bezeleri büyüyor kanallar genisliyor dedi onda da cok agri olmuş.hatta genel cerrahiye randevu bile almistim korkudan da iptal ettim sonra.surekli normal degil bu kadar agri diyorum ama okudugum kadariyla da bu agrilari yasayan da cok var.bazen kahverengi kismi bazen yanlari bazen alt kismi blazen koltukaltima dogru boyle zaman zaman farkli farkli yerler zonkluyor.yattigim zaman cok agriyor falan bende de var ayni sekilde.