Zelalbdk Arkadaşlar merhaba 32. Haftada çalışabilir raporu alıp çalışmaya devam ettim ve 37. Haftaya geldim izne ayrılacağım tekrar bir rapor almam gerekiyor mu ? Bilgisi olan bilgilendirebilir mi ?
Gzm34 Zelalbdk hayır gerek yok çünkü çalışabilir raporunda zaten çalışamaz olan tarih de yazıyor. Yani analık izninin başladığı tarih yazıyor. Siz sadece 37 de çalıştığınız yere bildirin şu tarihte 37 ye girdim diye hatırlatın.
Zelalbdk Gzm34 Peki size 32. Haftada verilen raporun başlığı işgörememezlik raporu olarak mı geçiyordu ?
Gzm34 Zelalbdk hayır doğum öncesi analık çalışır yazıyor rapor durumu kısmında, rapor tipinde de doğum öncesi yazıyor.