Hellooo kızlar 9 ayın sonuna geldik bu uygulamayı ilk indirdiğim günü hatırlıyorum zaman geçmiyor daha çok var derken cuma günü sezeryanla doğum yapıcam şaka gibi geliyor 😂😂 Dualarınızı bekliyorum Allah hepinize sabır güç kuvvet versin bu süreçte. Çok karışık duygular içerisindeyim sevinç mutluluk tedirginlik korku sakinlik hepsini yaşıyorum kötü düşünmüyorum hayırlısı olsun hep dua ediyorum..🩷 Sizlerin kaç günü kaldı ? Yada yeni doğum yapmış anneler var mı hadi bişeyler yazın bana 😂😂