Kızlar merhaba. 2.5 ay önce kürtaj oldum. Doktor 1 adet bekle sonra devam dedi adet bekledim bekledim gelmedi 2.5 ay oldu hala yok bu süre zarfında 4 kere kadın doğuma gittim rahim yumurtalıklarda birşey yok hormon ilacı kullan sonra gelecek dendi yine gelmedi. Doktor beklemekten başka yapılacak bişey yok gelir dedi. Ama stres yapıyorum gittiğimde yumurtan büyümüş çatlayacak gibi duruyor dedi ondan sonraki 3 gün korunmasız ilişki oldu. Şunu sormak istiyorum bekleyecek bir adet günüm yok ne zaman test yapmalıyım öğrenmek için.