Guneyinannesi1 Göğsüm çok ağrıyor uçları da ,akıntım var bayağı hergün geliyor zaten oturunca yürüyünce ,sırt ve bel ağrım var adetim 13 Eylül test yaptım az önce negatif
Kuumsaal77 Guneyinannesi1 ⅘ gün sonra tekrar yap net sonuç alırsın o zaman, hakkında hayırlısı olsun canım
Dmerrt Guneyinannesi1 benim 13 ağustos adet tarihi tekrar 13 eylül gösteriyor 5 gün kaldı adete gögüs hassasiyeti kasık ağrısı akıntı var Biraz gebelik olabilir mi test yapmadım henuz farklı programda kullanıyorum bir diğer programa göre 1 gün gecikti test alıp yapsam mı bilemedim
Basak07c Benimde en büyük belirtim göğüs hassisiyetiydi 31 ağustosta test negatif çıktı ama dün kan verdim 616 çıktı bence adet döneminin geçmesini bekle net sonuç için
Sudenzzz Canım benımde bat 14 gosterıyor goguslerım çok dolgunlastı normalde bu kadar erken olmazdı birde kasıgımdan bacagıma agrı giriyo test yaptım bugun attım varmı yokmu bılmıyom erken sanırım bıraz daha geçsin öyle tekrar yapıcam sende bı kac gun sonra tekrar et erken yapıyoruz meraktan sanırım 😣🥹
Sudenzzz Guneyinannesi1 bugun atmıstım bakarmısın ordan canım profilimde testin üstü cizikti jeletin gibi bişi var onu cıkardım cizikler gitmedi gölge gibi gördüm ama yada öle görmek istedim sanırım
Sudenzzz Guneyinannesi1 insallah öyledir de hiç vardır diyemiyom cunku bi kaç kere daha böle görüp adet olmuslugum var yoruldum inanki 🥹
Guneyinannesi1 Sudenzzz net vardır o zaman kimyasal gebelik geçirmişsindir bence yoksa zaten testte görünmez ki
Sudenzzz Guneyinannesi1 insallah vardır askım yazıcam sana varsa 🤲🏻❤️❤️ sen ne zamandır istiyosun inşallah en kısa zamanda güzel haberler veririz