Nurellaaaaaaa1212 Kızlarrr selam 10 haftalıgız doktorumuz cinsiyeti görebileceğini ama bebişin biraz gizlediğini söyledi. Nuba göre tahminlerinizi alabilir miyiiim
Minikfasulyem_1 Nurellaaaaaaa1212 öğrendiğiniz miii bende nub teorisini araştırıyordum sizin bebişiniz teoriye göre kız bebek eğer yanlış görmüyorsam benimkinin omurgası mesela yukarı doğru öyle olursa erkek oluyormuş sizin düz gibi geldii merak ettm Yazın lütfen ☺️
Nurellaaaaaaa1212 Minikfasulyem_1 cok emin olmamakla birlikte erkek dedi canım ama ilk kızıma da erkek demişti