Kızlar bugün tam 27 haftalık oldum ama sağıma yada soluma uzaninca bebek resmen bana vuruyor sanki böyle uzanma der gibi yüz üstü de uzandığım zman nefesim kesiliyor ztn başı da aşağıda olduğu için sürekli karnım ağrıyor bu haftalarda mi böyle yoksa sonuna kadar mı devam ediyo anlamıyorum büyüdükçe de böyle hareket devam edicek mi acaba