busraarici Kızıma Ada Lilyum ismini koymayı düşünüyorum lilyum en sevdiğim çiçek ama isim olarak nasıl olur sizce ? lcasl
Hamide_00 busraarici lilyum deyince sanki element gibi şeyler aklına geliyor insanın onun yerine liya düşünebilirsiniz bence çevreden tepki görür büyüyünce
Babygirl91 Lilyum diyince çiçekten ziyade fen - kimya - fizik derslerinden terim gibi geliyor kulağa bence kız ismi olarak baya kötü