aysenur2936 32+2 yim bende azıcık yürümeye başlayayım göbek deliğimin üstü sertleşiyor popsu ordaymış sol altta da kafası var aşağıya doğru ittiriyor resmen sol bacağıma bastıkca ağrıyor kasığım, duruyorum tekmeye başlıyor, normalde anne hareketlenince bebek uyur diyolar benimki aksine sertleşiyor ittiriyor durduğum an tekme atıyor ben yürüdükçe o da içerde dans ediyor sanki ben şaşırıyorum herkeste mi böyle acaba diyorum, hemen de eve giresim geliyor gelip uzanınca bidaha zor kalkıyorum belim ağrıdan kitleniyor sanki, doktora sormadım ama bu gittiğimde soracam