[silindi] hiç takma kafama canım Allahın dediği olur, benimde çok düşüktü 6 ay dene olmazsa gel tüp bebek konuşalım dedi bir çocuğum var, çok haklısın insanın ilk modu inanılmaz düşüyor yok ya olmayacak falan diyorsun ama kendini Allah’a emanet et ve sil kafandan sana tek tavsiyem, olacak mı olur mu düşüncesiyle değil sal gitsin göreceksin olacak üstelik kalitede demiş doktor bana hiç umut verici de konuşmadı ben ilk günler ay ben menopoza giriyorum modunda dolaşıyordum:):)