Esrashshshssh 40+2 de doktora gittim nst ye girdim ne açılmam var ne sancım bir de tam doğum kanalına girmemişti bıcır kızım 😅 40+6 ya kadar gelmezse suni sancı verilecekti 40+4 de 21.55 de oturuyordum birden sancılar gelmeye başladı saate baktım ilk sancı ile ikinci sancı arasında 4 dakika var hemen duşa girdim 22.55 de acile girdim evdeyken ıkınma isteğim geliyordu. Acilde açıklık bakıldı 10 cm. Hemen doğuma alındım acile giriş ile kızımı kucağıma almam 29 dakika sürdü 🥹 ben doktorunuz beklemek istemedi sandım ama isterseniz biraz daha bekleyin kendi gelirse daha kısa sürer. İlk kızımda suni sancı aldım 5 6 saat sürdü ikinci kızımda kendi sancılarım ile 1 buçuk saat sürdü sancılar ile birlikte. Rabbim hayırlı doğum versin ❤️