Buseeozd Merhabalar,Normal doğum yapanlardan fikir almaya ihtiyacım var. Doğumunuzu başlatmak için bişey yapıp, yaptığınız şey sayesinde başarılı oldunuz mu? Neler yaptınız? Kaçıncı haftada yapmaya basladınız?Şimdiden teşekkürler
Annelikyolu Buseeozd hamile olduğumu öğrendiğimden beri aşırı yürüyüş yaptım zaten seviyorum sürekli aktiftim ben Gündüz 1 gibi suni sancı aldım 2:45te doğumum oldu
Buseeozd Glenyldz Esmalemdar Merver peki kızlar kaçıncı haftada yapmaya basladınız bunları? Ne kadar sonra doğum yaptınız?
Buseeozd Esmalemdar Annelikyolu Bettby Esmalemdar darısı başımıza ozaman çok istiyorum normal olsun ama bakalım başarabilecek miyim