Sedef_sonmez1 ıslak mendil kullanıyorsanız kesinlikle kullanmayın aynı durumu yaşadım. Malesef ıslak mendiller çok zararlı. 1 ay sürdü piştiği sürekli kanadı baya kötü olduydu. Doktora gidin alerji ilacı ve krem vermişti ilaç direk geçirmişti. Ve asla ıslak mendil kullanma dedi. Islak mendili kullanmayı bıraktık çocuk bidaha pişik olmadı. Kalan ıslak mendillerinizi bol su ile arındırarak temizleyebilir o şekilde değerlendirebilirsiniz. Geçmiş olsun