vehyszm benim oglum 35+3 dogdu. 23 gunluk ve sarilik devam ediyor benim oglum 10 gun kaldi kuvezde .
Afedersiniz neden güzel ememiyor. Herkesi dinlemeyin derim. Oğlumun doktoru sütüme bakmadan sütun yetersiz geliyor çocuğa mamaya başla dedi ve 5 sisi oluyormus o kadar mama verdim karin agrisindan kivrandi oglum hemen gaz yapti. Doktorunu degistirdim sutume bakti mama verme sutun yeterli sık sık emzir dedi. Aktif emmesine dikkat et dedi. Senin emzirme serüvenin nasıl yardımcı olmak isterim.