Merveferdi17 Kızlar 32 haftalık hamileyim göğüs ağrım artı bi kaç gündür sıktım ağrıyor diye su gibi bişey geldi normalmi bunu yaşayan varmı 😔
Sumisali_ Merveferdi17 tabi ki çok normal vücudunuz artık süt üretmeye başlıyor.Sıkmamalısınız.Doğumu tetiklediğini söylüyorlar.
Nursumeyye5 Merveferdi17 Evet çok normal o haftalar da bende de oldu ama göğsü sıkmayın erken doğumu tetikleyebilir
Esrashshshssh Merveferdi17 20.haftadan beri kan süt geliyor genel cerrahiye bilr gittim ultrason çekildim bunun için doktor çok normal dedi
Merveferdi17 Merveferdi17 Sumisali_ çok ağrıyor son günlerdir sızlıyor göğsümün içi Buda normal dir ozaman değilmi içim rahatladı aklıma başka şeyler gelmişti 😔