tazee_anneee Bana da doktorum rahmin kalp şeklinde dedi. Görümcemle konuştuğum da onun arkadaşına da doktoru öyle demiş ve normal doğum zorlayabilir sezeryan doğum öneriyorum demiş. Kendi doktorum bu konu da henüz bir şey demedi bana