Lolooo Kasımda düşük yaptım ve bi daha hastalanmadin geçen perşembe test yaptım ve hamile olduğmu öğrendim doktora gittim nerdeyse 7 haftalık bebek war dedi durumu iyi dedi Haftaya kontrole gek dedi ama benim acayip şekilde bel agrım war ve ara kasik agrım war ama şiddetli değil normal mi..
Zelnuray Lolooo 14 haftalığız bizde benim çok var canım sordum nırmal dediler biraz dikkat et ağır kaldırınca çok eğilince aşırı ağrı oluyo
2prenses_masal-oyku Lolooo ben ilk haftalarda eğilip kalkamıyodum bile ama yerleşiyomuş sıpa ondanmış 7. Haftada öğrendim onun varlığını şimdi 19 haftalığız hâlâ belim kopuyor eğilip doğrulunca valla napcam bende bilmiyorum 😔
Lolooo Bebek gelişimde oluyormuş ama korkuyorum bide düşük yapınca yine yapicam diye elham yapıyorum..
Zelnuray Lolooo aynen bebek yukarı çıkıyo birde belinizi açıkta bırakmayın ondanda çok ağrı yapıyo ama sizin düşüğünüz varsa bi doktora sorun inşallah bir sıkıntınız çıkmaz