Teslimenursevil ben 3 gün gecikmemle yaptım erken gebelik hicbirsey çıkmadı testi atmadım birkaç saat sonra gittim baktım diğer çizgi var yani sen çizgiyi görüyorsan bence var kolay kolay eğer gebelik yoksa çizgi çıkmaz bence ben resim çekince gözle görülen netlikte görünmüyordu ama diğer günü tahlil verdim değerim 324 çıktı şimdi 36+1 günlük olduk kızıma kavuşmaya az kaldı darısı başınıza inssallah Cnm