Zehranisa25 Sıcak basıyor ve alt bölgede batmadan dolayı gelmesini bekleyenler burda mı 😂 yoksa yanlız benmiyim 😞
18082018 Zehranisa25 39+6 tek değilsin 😭 yatamıyorum kalkamıyorum küçük oğlum var evde çok yoruluyorum ama gelmiyor bi türlü
Eda3834 Zehranisa25 yalnız değilsin canım benim 40+4 oldu cumartesiye kadar gelmezse suni sancı verecekler artık çok yoruldum
ArzumSena Zehranisa25 yalnız değilsinnn 🤣 aynı batmalar bende de varr , gelince ay acaba doğuruyor muyum diyoruz fakat yalancı olduğu için gidiyorrr
ZeynoMurat @Zehranisa25 yalnız değilsin aynı durumdayız 39+2 de beklemedeyiz bizde ufak ufak ağrılar olsada gelmeye niyeti yok gibi bebişin 😊
Eda3834 Zehranisa25 hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebislerimizi benim tam 41 i doldurmamı beklediler kac kilo senin bebisin bisey dediler mi
Eda3834 Zehranisa25 pazartesi 3850 gr dı cumartesi doğum olacak inşallah korkuyorum bebeğin kilosu fazla olur sezeryana döner diye