aslhnkrts9 Zehraakkyn ben lansinoh aldım hala kullanıyorum bebeğimde gazlı bir bebek sorun yaşamadım Emzik konusu da bi çok marka aldım uyduruk damaklı emziği tuttu
aslhnkrts9 Zehraakkyn ben tek 160 ml olandan almıştım , sonra bi boy büyük daha aldım. Ama size tavsiyem ikili almanız hangi boy olursa olsun yedekli olması her zaman için iyi