Yıldırımda oturuyorum çok fazla uzak olsunda istemiyorum gittiğim doktor bir tık soğuk geldi ilk muayeneden olabilir diye düşündüm ama hala farklı doktor düşünüyorum erkek kadın farketmez önerdiğiniz kendi kliniği de olabilir tercih ettiğiniz doktor var mı?