Lianaa Cuma günü bende öyle olmuştum ayaklarım çok ağrıyordu çok kötüydüm yürüyemiyordum aşırı ağrım vardı pazar günü burnum falan yıkandı hastayım şuan hala 37+1 olduk bugün doğumumda her an olablir sancım ve açılmam var o yüzden bir an önce toplamak istiyorum doktorum bugün havuç sık iç kefir iç sürekli dedi