Kızlar ben şimdi 9 haftalık hamileyim nasipse nisanda doğumum olacak . 2. Dönem direk doğum iznine ayrılabilir miyim?. 4 aylık ücretli izni alıp . Mayıs gibide iznim bitince raporla haziranı kapatıp yazın maaş alıp ,Eylülde ücretsiz izne çıkabilir miyim