Merhaba ben 21.haftadayım biraz önce kanama olduğu için doktora geldim plasenta önde biraz da kasılman var dedi progestoron iğne ve magnezyum serum takıldı bekliyorum . Bu zamana kadar hiç kanamam olmamıştı eşi aşağıda da dememişti doktor şimdi neden oldu anlamadım