ssevilmommy hastaneye yatmiyorsunuz size bir idrar kabi verecekler buyuk bir kap 24 saatlik idrarinizi bu kaba biriktireceksiniz sonra hastaneye gotureceksiniz hamilelikte bazen protein fazlaligi cikabiliyor ancak sebebini arastirmalari lazim. Tansiyon ile ilgili bir sorununuz var mi bazen ona bagli da olabiliyor ama doktorlar daha net bilgi verir tabi