Sinemce1 hayır özele gittim ama bir iki gün şöyle yaptım sabah özel öğlen devlete gittim ama devlet o kadar saçmaladı ki daha betamı görmeden dış gebelik yada saplıksız dedi hakbuki betam 560 dı kese nasıl görebilirsin ki zaten.Vajinal bakmayı bile beceemediler canım acıdı ki ben epeyce vajinal muayeneler olduk hiç te acımamıştı nu dediğim devletin acil bölümü.Yoksa kadın doğumculardan iyi olan hekimler var tecrübe ettiğim devletlerde