Duygu Zeynepinarbass valla daha erken bence 37+3 haftalığım bende gerçi ne olacağı belli olmaz erkende gelebilir hayırlısı ile bebişlerimiz dönsün açılmamız olsun doğumumuz kolay olur inşallah
Elaninannesi Zeynepinarbass bende de öyle ya benim de 38 oldu bugün cok istiyorum bir an önce doğurmak kucağıma almak
Zeynepinarbass Duygu amiiiin inşallah canım elbette erken ama insan merak ediyor artık 😊 oğlumun sağlığı yerinde olsun da hayırlısı
Zeynepinarbass gulcin rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım sezeryan herhalde senin ?