elizankus Merhaba bugün adıma bir kargo gelmiş evde yoktum kapıya kağıt asmışlat ismim soyismim işte 3 gün içinde şubeden alınmalı kargo diye tekrar dağıtıma çıkarmı?
Aylaa123 elizankus hayır kargo şirketleri dağıtıma çıkan kargoda adreste olmazsanız tekrae getirmiyor öyle bir zorunluluklarıda yok ancak dağıtıma çıkan kargo gün içinde yetişmezse ertesi günü tekrar dağıtıma çıkıyor subeden almazsanız iadeye düşer ve geri gider
KurabiyeninAnnesi123 elizankus bulundugun civarin ptt kargosunu ara canim dağıtım talebinde bulun yardimci olurlar