nurkaya_11 Sedef465_ aynı gün benimde normal doğum ilk kızım inşallah bi aksilik olmazsa buda normal doğum olacak ama küçük kızım olduğu için hem ev işi hem onunla uğraşmak bunaltıyor artik
Kaderimmmm16899 Sedef465_ son 19 gün normal doğum olur inşallah cünkü bi kızım var ayakta durmam lazım 🤣🤣
Tugcemu Sedef465_ uygulamaya göre son 17 sezeryan olacağı için daha erkene gün verebilir salı kontrolümüz var muhtemelen son kontrol 😂
Sedef465_ Kaderimmmm16899 İnşallah gönlünüzce bi doğum olur. Bende normal istiyorum bakalım gidişat ne gösterecek :/
Kaderimmmm16899 nurkaya_11 4 bucuk yaşında benden başka kimsenin elinden yemek yemiyor cok zorlanıyorum o konuda onun için ayakta durmam şart bana🤣🤣🥴
Sedef465_ Tugcemu Çooookk az kalmışş sizinde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah siz mi sezeryan istediniz doktor mu yönlendirdi?
Sedef465_ Kbr6134 İnşallah sağlıkla gelsin bebeğin pozisyonu nasıl ne diyor doktorunuz? Ağrılarınız vs ne durumda
nurkaya_11 Sedef465_ ara ara belim ağrıyor karnım ve mide bulantim çok oluyor özellikle geceleri son 2 haftadır hiç iştahım yok denecekkadar az
Kbr6134 Sedef465_ amin çok teşekkürler.Doktor haftaya nst için gel dedi o zaman daha net konuşuruz dedi