Ark Gizemmogg ne kadar varken yaptın ben regl gecikti 2 gün yaptim böyle negatif cikti kan verdim yine negatif 2 gün sonra yaptim silik çizgi cikti 6 haftalik gebeyim
Ayse0575 Gizemmogg testlerinizi çok erken yapıyorsunuz. Adet geçmeden test yapmayın yanılırsınız. Taaa adet geçtikten 5 6 gün sonra testi pozitife dönenler var
HafizeVrr Gizemmogg ya sana umut vermek istemem ama ben sanki çok silik görüyorum bence sabah ilk idrarınla tekrarla bir günde bile değişebilir olmasada merak etme hayırlısıyla olacaktır🙏
Fatoss3- Çok çok silik bı çizgi görür gibi oldum sanki ama emin değilim şuan yanilmada olabilir adet günün geçti mi
Ark Gizemmogg testte ne çıkmasını bekledin bugün ayın 4 ü 1 hafta olmuş oda hemen döllendiyse bide geç döllenme hikayesi var neden kendi kendinizi strese sokuyorsunuz pik gördükten 17 gün sonra test yapilir
Fatoss3- Evet doğru söylüyor benim 12 gün varken ben test yaptım silik çizgi çıktı iki kere yaptım test aynı ama şuan sadece adet gunumu bekliyorum bat 14 Nolcagni bilemeyiz
Ayse0575 Gizemmogg inşallah güzel haberler alırsın🥰 ama bi daha adet geçmeden yapma strese girersin yoktan yere
Gizemmogg Kubra0606 uygulamada 7 eylül regl günü gösteriyor canım 28 günde bir oluyorum ovulasyonla takip ettim bu ay 29. Yumurtlama oldu
Kubra0606 Gizemmogg herkeste yumurtlama dönemi öncesi farklılık gösterir, yumurtlama sonrası stabil 14 gündür ona göre hesaplamak daha doğru 😘❤️😊