Canım adet döneminde olduğun için yavaş artar adetin bittiği andan itibaren gergin 2 katına çıkacak değerin lekelenme normal diye düşünüyorum yerleşme kanaması olabilir kahverengi gelir zaten bende öyle öğrendim hamile olduğumu şuan 14+3 üm o yüzden canını sıkma adetin bitmesini bekle lekelenmenin devamı geleceğini sanmıyorum