hakkah24 yasminnnnnnn Benim de regl gibi ağrım olmuştu ve bu ay da olmadı demiştim ama oldu. Kendini motive et güzel haberlerini bekliyoruz ❤️
Fatoss3- yasminnnnnnn yerleşme kanamasida adet kanaması gibi oluyor cnm ama 2-3 gün sürüyor en fazla pıhtılı gelirse adettir pihtisiz gelirse yerleşme oluyor baklm nasip üzme kendini elbet bı gün olcak
Fatoss3- yasminnnnnnn ümidini kaybetme cnm bu ay olmasa bile bidaki ay olur gibi düşün hiç bı zaman ümidini kaybetme pozitif ol cnm Allah’ım inşallah gönlümüze göre verir en yakın zamanda isteyen herkese nasıp etsin 🥰🧿🙏