Bende de bu şekilde çıkmıştı kan testimde de negatif cikmisti üç gün daha gecikmem olunca test yaptığımda sizinki gibi ince çizgi çıkmıştı test verdim tekrar gebelik var demişlerdi ama çok küçüktü üç haftalik öğrenmiştim bende. İnşallah güzel haberler bekliyorum sizden de🥰