Dur_22 23 ağustos 19 2 eylül 469 3 eylül 528 4 eylül 693 beta değerim nasıl adetim bugün dört gün oldu gecikeli dış gebelik mi kahve gibi lekem var bugün de
Birdemetyasemin Dur_22 hergün kan vermene göre normal canım. 2 günde 1 kana bakıp 2 karı değer beklenir. Heyecanlı anlıyorum ama biraz bekleyip tekrar kan ver istersen ☺️
Dur_22 Birdemetyasemin çok teşekkür ederim 🥰 sadece korkum var işte dış gebelikse son raddeye gelirsem diye değerler yavaş artınca ilk hamileliğimde çok güzeldi değerlerim
Birdemetyasemin Dur_22 her gebelik kendine göre farklı diyolar canım. Hayırlı olsun tekrardan aklına kötü şeyler getirme ☺️