Hilalkula1215 17 haftadaym akıntım var su gibi korktm doktorum yarına cagirdi ama yasayan varmı acaba naptiniz
Angel161023 Yaseminkayaa Hilalkula1215 bence normal vajinal akıntıyla sızıntıyı karıştırıyor doktor kontrolünde anlaşılır sadece amniyon sıvısının azalması
Gulsen1909 Hilalkula1215 maalesef bugün söylendi hafif beyaz bir akıntı vardı ciddi miktarda geliyordu. Suyum azalmış fitil verdi kontrolleri sıklaştırdı
Yaseminkayaa Benim oldu ama 6 aylıktı oğlum acil yatış aldım 1 ay kaldım sonra durdu sızıntı halindeydi emin misiniz benim defalarca baktılar öyle hemen anlaşılmadı nasıl anladınız sızıntıyı
Yaseminkayaa Tugve sızıntı halindeydi kilodum da bi bakıyordum ıslaklık oluyordu akıntı ıslaklığı değil kokusuz sade renksiz yapışkan gibi
hilalke2000 Yaseminkayaa Bunun amniyon sıvısı olup olmadığını nasıl belirliyorlar arada bende de oluyordu ama normaldir diye hiç söylemedim
Yaseminkayaa hilalke2000 doktor da bi test çubuğu var alttan muayene ediyor çubukta pH değeri var eğer pH değeri normalden 7 den yüksekse aminiyon sızıntısı diyorlar bana 2-3 defa bakıldı o şekilde anlaşıldı bide suyu azalıyor çocuğun gelişimini etkiliyor
hilalke2000 Yaseminkayaa Peki siz nasıl fark ettiniz çok mu fazla geliyordu. Islaklık ne kadar sık oluyordu
Yaseminkayaa hilalke2000 tabi idrara yeni çıkıp gelmişim mesela akıntı olma ihtimali sıfır oturduğum yerde kilodum da ıslaklık oluyordu. Hiç bişe yok idrara çıkmasam bile ıslaklık oluyordu 3 gün takip ettim sonra dedim ki terslik var bi gidim iyi ki gitmişim gerekeni yaptılar