Fidan_Aylin22 16 haftalık devlet hastanesi erkek dedi özele gittim 17 hafta da o da yok bu erkek olamaz kız dedi bilmiyorum bugün kontrol için gittim 18 hafta dedi bi çıkıntı var ama bu kızlarda da oluyor soru işareti bırakıyorum ama bence kız dedi bilmiyorum bi kızım var ilk doktor ona erkek kardeş gelcek diyince çok sevindi babası da öyle herkese söylediler şimdi herkes aa kız mı dicek bilmiyorum ya insanlar beni üzüyor