Babymom07 Doğum yapalı 20 gün oldu. Göğüs uçlarım inanılmaz hassas banyo yaptıktan sonra bornoz bile giyemiyorum ucuna değdiği an acıyor. Normal mi bu durum tahmini ne zaman geçer? Sürekli göğüs kalkanı kullanıyorum zaten o yüzden hiçbir yere değmiyor.
KurabiyeninAnnesi123 Babymom07 bebegm mümkn oldukça nemlendir göğüslerin çatlamış bebişin emmesinden kuruyup tekrar emdiğinde de tahriş ediyor emerken ezdigi icin doğal zeytin yagini pamuga damlat iki göğsüne de koy nemli tutsun biraz acılı bir süreç bende cok zorlandim kızımı emzirirken artk kan emiyordu bende acıdan kıvranarak dişlerimi sıkarak emziriyordm nemli tutman iyi gelicektir
Arven-Doruk Babymom07 emzirme egitimlerinde goguslerinizi kendi sutunuz ile yaglayin bilgisu vermisti ebeler. Belki isinize yarayabilir her emzirmeden sonra kendi sutunuz ile goguerinizi yaglasaniz belki fayda eder
Tugces09 Babymom07 benimde 12 gün oldu doğum yapalı, durumum aynı. Çatlak kremim vardı onu sürüyorum ama tamamen geçmiş değil. Yalniz oldugunuzda havalandırın ve zeytinyağı sürün dediler bı de emzirmeden sonra kalan sütü sürün göğüs ucunuza. Şimdilik bunları deniyorum 🙏🏻
Happy2024 Benimde 5 aylık bebeğim var 2 ay çektim bu acıyı. Acıdan titreyerek emziriyordum. Tahinin üstundeki kalan yağı sürdüm gümüş kapağı kapattım. Bebeğim emecegi vakit siliyordum emzirdikten sonra tekrardan sürüyordum. Öyle öyle bir haftada geçti.
Zelihapekr Hangi krem hangi yağ sürersen sür plastik olan göğüs kalkanı olmadan işe yaramaz. Plastik göğüs kalkanı göğsün ucunu boşta bırakıyo hava almasını sağlıyo böylelikle erkenden iyileşiyo. Göğüs pedi falan sakın kullanmayın.