Aygn Kızlar 19+3 haftalığız ama bende tansiyon takıntısı var acaba yüksek mi yükselir erken olur mu korkuyrm ya şükür 11.6 12.6 10.6 cikiyr çok heyecan yaparsam 13.8 oluyr böyle olan varmı?