Kızlar 24 haftalık gebeyim 2 hafta önce şiddetli kanamam oldu hastane de yattım plesenta da kanama vardı rahimde hunileşme vardı proluton progestan endol kullanıyorum sürekli yatıyorum kanamam durulmuştu bugün yine kaşık ağrısı ve lekelenmem oldu sizce normal mi