36+4 de rahimde yumuşama var demişti çatı muayenesi yapmıştı 1 cm açılma var demişti bugün 37+1 tekrar nst için gittiğimde kontrol etti rahim iyice yumuşamış cuma tekrar nstye gel dedi açılman 2 cm falan olmuştur büyük ihtimalle doğumun yakın gibi dedi böyle olup ne zaman doğumunuz oldu