Hamileolmak1 Kızlar olann varmı ablam kadın hastalıklarından ameliyat oldu memnun değil pek asistanmış Hep tecrübelerinizi yazarmısınız ?
yeni_anne2 Hastane donanımlı olabilir onemlı plan içindeki hizmet bence bu yuzden şansınıza ıyı denk gelirse memnun kalıyorsunuz sadece