Şuan çok duygusalım 9 ay boyunca her şeyi burda konuştuk kah tartıştık kah güldük kah fikir alışverişti yaptık bu platform bana çok şey kattı ailem oldunuz sizi tanımadan görmeden çok sevdim iyi ki varsınız derdime derman mutluluğuma ortak oldunuz hiç birinizi asla unutmayacağım hapsinizi çok seviyorum hakkınızı helal edin …. 🤍🌸
31 Ağustos cumartesi akşam 8 sularında doğum yaptım çok şükür . Doğumumdan 3 gün önce sancım olduğu için nst çektirmek istedim akşam acile gittim ve baktılar sancım çıktı ve çatı muaynesi yapıldı açılmam olduğu için kendi hastaneme sevk edildim yatışım verildi ve yattım bekliyordum suni sancı bağladılar üç gün boyunca Suni sancı çektim açılmam ilerliyor az az kanamam geliyordu kesem komple patlayacak kadar incelmişti ama sancım durmuştu suni de fayda vermiyordu üç günün sonunda bebek kanala girdiği için daha fazla orada bekleyemeyeceğinden acil sezeryana aldılar ve epidural sezeryab için belimden iğne yapılacaktı ve doktor defalarca deneme yaptı 6 kere denedi soktu çıkarttı iğnenin kemik içinde dans ettiğini hissediyordum ama etki etmedi ve uyuşmam olmadı direkt komple anestezi verdiler ve doğumum gerçekleşti kendime geldiğimde bebeğim yanımda yatıyordu fakat kötü giden bişeyler vardı kafamı kaldıramıyordum sanki seseryan değil de beyin ameliyatı olmuş gibiydim 6 saat doldu ayağa kalktım yürüdüm hatta baya çabuk kalktım tuvalete gittim kendi işlerimi hallettim çok ama çok çabuk toparladım hastendeylen hastenede toplam 6 gece hattım bu arada neyse ameliyat olayımı atlattım hissetmiyordum bile fakat o belimden yapılan denemeler benim fırıklarımı şişirdi kulaklarımdan bile anestezi akıyor hala burnumdan da sular geliyor bebeğimm 5 günlük oldu ben yatağa mahkum kaldım kafamı kaldırınca dünya başıma yıkılıyor ağır ilaçlar içmek zorundayım çok kötü süreç geçirdim pozitif olarak yazmak çok isterdim ama öyle olmadı maalesef çok şükür ki bebeğim sağlıklı tek tesellim o rabbim herkese kolay doğum nasip etsin doktorum bana sen hem normal hem sezaryen yapmış kadar oldun tebrik ediyorum seni dayandın başardın dedi iyileşmeyi ve beneğimle ilgilenmeyi dört gözle bekliyorum ☹️❤️