AymiR sancıyi sana tarif edeyim canım.. gece 3 de çok şiddetli bı ağrıyla uyandım ben 1 saat kadar evde durdum o ağrıyı çektim direk karnım ağrıyor ama çok şiddetli bı ağrı nefes aldırmıyor resmen 5 dk da bir giriyor ve 40 50 saniye kadar sürüyor sonra geçiyor..hiç ağrı kalmıyor 5 dk sonra tekrar ağrı giriyor ama böyle bı anda değil ağrının geldiğini hissediyorsun yavaş yavaş ağrı giriyor karnına sonra o ağrı şiddetleniyor aşırı derecede 40 50 saniye sürüyor geçiyor. Bu böyle tekrarlıyor.. doğum sancısı ise anlarsın zaten yavaş yavaş ağrı geliyor şiddetleniyor nefesin kesiliyor resmen hareket edemiyorsun o an sadece nefes almaya uğraşıyorsun.. dediğim gibi ben gece 3 de sancıyla uyandım 4 e kadar durdum evde 5 dk da bı vuruyordu nefesimi kesiyodu 4.15 de hastaneye gittim acile. Alttan muayene edip yattigim muayene sedyesi ile doğum odasına çıkarttılar sakın ıkınma diyerek..4.45 de de doğurdum.. doğum sancısı normal bı ağrı gibi hafif değil aşırı derecede şiddetli..