Saadetokan Kızlar tip 1 seker hastasıyım ve 13 haftalık hamileym Doktoruma henuz sormadım Seker hastası olup normal dogum mu yaptınız sezeryanmı
snms Saadetokan bir yakınımı sezeryana almışlardı 38. Haftada belki kişiye göre değişiyor olabilir yani ama riske atmayalım demisti doktoru şeker dengesizliği açısından 🤷♀️
sonsuzmasalim Saadetokan benim iki tanıdığım tahmini doğum tarihine kadar bekletildi sonra suni sancı ile doğumu başlattılar
eymeninannesii Bende şeker hastasiyim 18+6 yız henüz konuşmadık doktorumla ne der bilmiyorum ama benim ablam normal yapmıştı suni sanciyla