arkadaşlar merhaba, 30. haftamızı doldurduk, bu süreçten sonrasında kaç haftada bir kontrole gitmem gerekir sizce? 20li haftalarda çok gitmem gerekti rahatsızlandım gittim ama artık zaman geçsin öyle gideyim istiyorum, bir sıkıntım da olmadıkça gidesim gelmiyor