Çok teşekkür ederim hepinize 4 eylül akşam dokuzda oğlumu kucağıma aldım. Normal doğum yapacaktım acilen sezeryana alındım oğlumun kalp atışları sancıya dayanamayınca. Ama çok şükür sağlıkla kucağıma aldım. Allah isteyen herkese nasip etsin ve kolaylıkla doğum sağlasın