Arkadaşlar oğlumu farklı bir okula yazdırdım kendim de Anaokulu öğretmeniyim oğlumu bırakıp gelmem gerekiyor ama nöbetçi de oluyorum okulda. Hamile olup öğretmen olup nöbet tutmayan oldu mu aranızda hiç hangi haftada olursa olsun bilginize ihtiyacım var