Zuleyha_18 Kızlar yürüyerek gaz çıktığına emin miyiz acayip omuzlarıma kadar sancım var cikartamadim gece iki buçukta sezeryan oldum onerebileceginiz bişiler var mı Allah rızası için 🥹
Umayy1 Zuleyha_18 kayısı yeyip üzerine sıcak su iç, zeytinyağı iç sıcak su iç yine bol su iç yürü icebiliyorsan yine kayısı hoşafı iç ama yüremeyi ihmal etme bende bir hafta önce sezeryan oldum bunlar iyi geldi
Gokce321 Zuleyha_18 sigara kullanmıyorsan da tak bir tane iç işe yarıyor bende öyleydim doktor dedi sigara kullanıyor musun hayır dedim içseydin çıkarırdın dedi bende içmesem de çıkıp dışarı içmiştim baya işe yaradı
Gokce321 qusel bende öyle sigara bağırsakları hızlandırıyormuş bir kaç tane içtim o gün kendime geldim ne gaz kaldı ne birşey arkadaşıma da bu doktor öyle demiş o da gazını öyle çıkarmış 😂😂
Elfthh Ay hayır bence sigara falan içme emxirceksin belkide yani hareket et çıkar o cikaramasanda yardım ederler diye biliyorum sigara iç diye tavisye de çok farklı geldi bana kötü niyetle dememiştir elbet ama bence içme daha yontmleri vardır elbet
Melikebldz Zuleyha_18 ben sabah 09.00 da girdim sezeryana uyusuklugum geçince yürümeye başlattılar direk çıkarttım gazımı hiç zorlanmadım da kayısı suyu yapmıştım bir de sürekli ondan içtim