Evrim-96 Merhaba hanımlar sorum şu şekilde olacak benim reglime 5 gün var bugün test yaptım ama negatif çıktı regl gelmesini beklemeli miyim yoksa erken mi yaptım testi yardımcı olur musunuz teşekkür ederim şimdiden🙏🏻
mrspumpkin Evrim-96 reglden 10gün önce test yapıp sonuç alan da var, regl geciktikten sonra alan da var canım. Sanırım tamamen döllenme zamanı ile ilgili 🤷🏻♀️
sd18 erken yapmışsınız adetinizi bekleyin geç döllenme olmuş olabilir veya gebelik bu ay oluşmamış da olabilir